Vurun Beni Öldürün - Banu Alkan - Gökhan Güney

Banu Alkan - Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün izleBanu Alkan - Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün Filmini İzle mektesiniz. yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com Ekibi olarak keyifli dakikalar ve iyi seyirler dileriz. Banu Alkan - Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün tek parça izle, full film izle, tam ekran, hd, kesintisiz, yeşilçam filmleri izle, eski türk sineması seyret, türk filmleri izle, 720p izle, nostalji filmler izle

Film Adı: Vurun Beni Öldürün
Yönetmen: Temel Gürsu

Oyuncular: Gökhan Güney – Banu Alkan – Ahmet Mekin – Kadir Savun – Şehnaz Dilan – Eray Özbay – Güner Ümit


Konusu: Gökhan,bir çiftlikte Murat Beyin yanında çalışmaktadır.Murat Beyin kızı Zeynep ( Banu Alkan ) okulunu bitirmiş ve çiftliğe dönmüştür.Başlangıçta Gökhan ile Zeynep hiç anlaşamazlardı.Zamanla birbirlerini sevmeye başladılar.Murat bey bu ilişkiyi öğrenince karşı çıkar ve baskı ile Gökhan’ı bir başkası ile nişanlandırır.Fakat Gökhan,Zeynep’i unutamaz.Çaresiz kalan Murat bey gerçeği açıklmak zorunda kalır.Murat beyin yıllarca sakladığı sır Murat ile Zeynep’in kardeş olduğudur.


Admin Yorumu ve Puanı: Hüzünlü bir aşk hikayesi.Birbirlerini deli gibi seven iki gencin kardeş olduklarını anlaması ile biten mutlulukları ve üzücü final ile biten bir film.Paunım 7.5


Vizyon Tarihi: 1980

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 http://www.yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com
Copyright © 2013. Yeşilçam Filmleri Full İzle - All Rights Reserved

Yeşilçam Filmleri İzle