Ferdi Tayfur Yaktı Beni Filmi İzle

Ferdi Tayfur Yaktı Beni izleFerdi Tayfur Yaktı Beni Filmini İzle mektesiniz. yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com Ekibi olarak keyifli dakikalar ve iyi seyirler dileriz. Ferdi Tayfur Yaktı Beni tek parça izle, full film izle, tam ekran, hd, kesintisiz, yeşilçam filmleri izle, eski türk sineması seyret, türk filmleri izle, 720p izle, nostalji filmler izle

Film İsmi: Yaktı Beni
Yönetmen: Melih Gülgen
Senaryo : Erdoğan Tünaş
Tür: Dram - Romantik
Oyuncular: Ferdi Tayfur, Serpil Çakmaklı, Yalçın Gülhan, Hüseyin Peyda, Neriman Köksal, Meral Boduroğlu, Yavuz Karakaş, Oktar Durukan, Yüksel Gözen, Selçuk Yalçıntan, Bahri Ateş, Mustafa Yavuz, Mustafa Çeliktaş, Mesut Sürmeli, İbrahim Kurt, Çetin Başaran, Bedri Uğur, Abdurrahman Palay, Jeyan Mahfi Tözüm, Şahin Çelik, Haldun Ergüvenç, Göksel Kortay, Sadrettin Kılıç, Ünal Gürel, Timuçin Caymaz, Orhan Alkan, Ejder Akışık, Osman Alyanak, Nuri O. Ergün
Konusu: Ünlü sanatçı Ferdi Tayfur Yaktı Beni filminde karşımıza Cumali rolüyle çıkmaktadır. Adana'da pamuk tüccarı bir ailenin oğludur. Hali vakitleri yerinde bir ailedir. Oldukça sevilen bir kişidir Cumali. Herkes ona güvenmektedir. Kimsenin ağzından onun hakkında herhangi bir kötü laf duyulmamıştır. Bir gün iş görüşmesi yapabilmek için İstanbul'a doğru yolculuğa çıkar. İstanbul hayatı yaşadığı yerdeki hayattan farklıdır. Oraya gitmişken gece kulübüne de gitmeyi ihmal etmez. Gittiği gece kulübünde eğlenirken bir kızla tanışır. Tanıştığı kız Neslihan'dır ve Neslihan rolünü serpil çakmaklı oynamaktadır. Arkadaş olduktan sonra beraber vakit geçirmeye başlarlar. Zamanla birbirlerini severler ve evlenmeye karar verirler. Cumali Neslihan'ı ailesi ile tanıştırmak istemektedir. Bu yüzden onu da alır yanına ve ailesinin yaşadığı çiftliğe götürür. Amacı sevdiği kızı anne ve babası ile tanıştırmaktır. Ancak kötü bir olayla karşı karşıya kalırlar. Cumali'nin abisi Neslihan'ı tanımaktadır. Ne iş yaptığını iyi bilmektedir. Abisi Cumali'den vazgeçmesini söyler ancak Cumali onu dinlemez ve abisini yalanlar. Ancak kısa bir süre sonra Cumali gördükleri ile yıkılacaktır. Serpil Çakmaklı yani Neslihan abisi ile bir ilişkiye başlamıştır.
Ferdi Tayfur Yaktı Beni Filmini Seyret,Ferdi Tayfur Yaktı Beni Filmini Tek Parça Full İzle,Yaktı Beni Filmi İzle Seyret
Vizyon Tarihi: 1983

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 http://www.yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com
Copyright © 2013. Yeşilçam Filmleri Full İzle - All Rights Reserved

Yeşilçam Filmleri İzle