Ferdi Tayfur Utanıyorum Filmi İzle

Ferdi Tayfur Utanıyorum izleFerdi Tayfur Utanıyorum Filmini İzle mektesiniz. yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com Ekibi olarak keyifli dakikalar ve iyi seyirler dileriz. Ferdi Tayfur Utanıyorum tek parça izle, full film izle, tam ekran, hd, kesintisiz, yeşilçam filmleri izle, eski türk sineması seyret, türk filmleri izle, 720p izle, nostalji filmler izle

Film İsmi: Utanıyorum
Yönetmen: Melih Gülgen
Oyuncular: Ferdi Tayfur – Nilgün Akçaoğlu – Burak Gülgen
Konusu: Ferdi ünlü bir sanatçıdır.Mutlu bir aileye sahip olan Ferdi’nin bir gün evini 3 sabıkalı basar ve tüm aileyi rehin alır.Amaçları Ferdi’den fidye almaktır.Sabıkalılardan kurtulamayan Ferdi parayı vermeye razı olur.Bankaya paraları almaya giderken sabıkalılardan en azılı sapık Naci Ferdi’nin karısına tecavüz eder.Para aldıktan sonra aileyi serbest bırakan sabıkalılar gittikten sonra bu utançla fazla yaşayamayan karısı intihar eder.Karısının bıraktığı mektupla karısının tecavüze uğradığıı öğrenen Ferdi Naci’nin peşine düşer.
Admin Yorumu:Değişik bir Ferdi Tayfur filmidir.Bilindik Ferdi Tayfur filmlerine karşın değişik senaryo ile karşımıza çıkan film oldukça başarılı.Utanıyorum şarkısına göre hazırlanan filme puanım 7.0
Vizyon Tarihi: 1984

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 http://www.yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com
Copyright © 2013. Yeşilçam Filmleri Full İzle - All Rights Reserved

Yeşilçam Filmleri İzle