İbrahim Tatlıses Yıkılmışım Ben Filmi İzle | Full | HD

İbrahim Tatlıses Yıkılmışım Ben izleİbrahim Tatlıses Yıkılmışım Ben Filmini İzle mektesiniz. yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com Ekibi olarak keyifli dakikalar ve iyi seyirler dileriz. İbrahim Tatlıses Yıkılmışım Ben tek parça izle, full film izle, tam ekran, hd, kesintisiz, yeşilçam filmleri izle, eski türk sineması seyret, türk filmleri izle, 720p izle, nostalji filmler izle
Orjinal İsim: Yıkılmışım Ben
Yapım yılı: 1986
IMDB Puanı: /10
Yönetmen: İbrahim Tatlıses
Filmin Türü: İbrahim Tatlıses Filmleri
Filmin Dili: Türkçe
Oyuncular: Aslan Akbulut, Burçin Terzioğlu, Deniz Akbulut, İbrahim Tatlıses, İhsan Devrim, Necla Nazır, Taner Alp, Ümit Yesin
Yıkılmışım Ben Film Konusu:
Yusuf ( İbrahim Tatlıses ),ünlü iş adamı Cemil beyin kızı Zeynep ile evlidir.2 çocuğu olan çiftin mutlulukları Cennet’in ( Necla Nazır ) gelmesi ile bozulur.Cennet,Yusuf’un evlenmeden önce beraber olduğu kadındır.Cennet,çok hasta ve yakında ölecektir.Cennet,Yusuf’a bir oğulları olduğu söyler ve kısa bir zaman sonra ölür.Yusuf’un karısı,kocasının başka bir kadından olan çocuğunu kabullenmez ve kocası ile oğlunu istemez.Evi terk eden Zeynep,babasının evine gider.Yusuf,oğluyla beraber ortada kalmıştır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 http://www.yesilcamfilmlerifullizle.blogspot.com
Copyright © 2013. Yeşilçam Filmleri Full İzle - All Rights Reserved

Yeşilçam Filmleri İzle